Kosmetyki

środa, 8 lutego 2017

LAMPA SUNONE DUAL LED UV 48W 24W



Cześć :)


Dzisiaj przedstawiam wam moją nową lampę SUNONE DUAL LED UV 48W 24W :)







  Szkolenie z manicuru hybrydowego robiłam jeszcze na studiach, jakieś cztery lata temu. Zaraz po ukończeniu kurso kupiłam zestaw startowy firmy La Femme, w sklad którego wchodziła zwykła lampa UV firmy Mollon (ledowe były wtedy dopiero w pieleszach, więc ich ceny były kosmiczne). 
  Jak to student na weekendy często wracałam do domu, gdzie wszyskie ciocie i koleżanki koniecznie chciały tę nowość na swoich paznokciach. Pech chciał, że w czasie transportu uszkodzilam jedną żarówkę. Efektem tego było to, że moje hybrydy wyglądały ni jak i trzymały się na paznokciach góra 3 dni. 
 Wywoływało to u mnie ogromną frustrację,a po paru manicurach uznałam że jestem beznadziejną stylistką,więc schowałam sprzęt do szafy gdzie leżał nieużywany przez ok rok czasu, jednak moja chęć malowania powróciła :D. 
  Próbowałam wszystkiego, podwójnego odtłuszczania, intensywniejszego piłowania płytki zmieniałam marki lakierów, jednak wszystko na próżno, więc hybrydy znowu powędrowały do szafki. Jakiś miesiąc temu natknęłam się na allego na promocję lampy SUNONE, więc postanowiłam poszukać  informacji na jej temat. 




 Okazało się, że zamiast wcześniej kupić nową lampę to bezsęsownie marnowałam swój czas!
Przyczyną fatalnego wyglądu i słabego utrzymania była ta nieszczęsna żarówka!

 Nigdy nie wpadałam na to, że jej sporadyczne miganie powodowło to, że lakier nigdy do końca się nie utrwalił. Powolne utrwalanie powodowało, że lakier spływał na skórki jeszcze w końcowych sekundach trzymania dłoni w lampie. W efekcie warstwa hybrydy była miękka, często też "ważyła się" w tej lampie i po wyciągnięciu odchodziła płatami.Po przeczytaniu różnych opinii i doświadczeń innych dziewczyn obliczyłam, że aby lakier dobrze się utwardził (z tą migającą żarówką) powinnam trzymać go 6! minut w lapmie.

 Od kiedy jestem szczęśliwą posiaczaczką lapmy SUNONE, wystarczy mi 30 sekund i moja hybryda jest 
twarda jak skała, amanicure bez problemu wytrzymuje 3 tygodnie! 

 Lampa SUNONE jest o połowę mniejsza i o ponad połowę lżejsza od mojej pierwszej "tradycyjnej" lapmy Mollona. 
Na panelu znajdują się trzy przyciski:




  • 5 sekund - spokojnie wystarcza aby utrwalić jasne, mniej napigmentowane kolory 
  • 30 sekund - poradzi sobie z każdą pigmentacją :)
  • 60 sekund - tyle wystarczy aby pożądnie utwardzić żele

 Dodatkowym plusem jest to, że lapma jest czuła na ruch, wystarczy włożyć dłoń i od razu zaczyna pracować:)

 Sporym atutem jest również jej wysoka moc ( ładowarka jest większa od tej którą mam do laptopa), którą docenią stylistki pracujące na żelach. Można mieć pewność, że poradzi sobie z każdym zadaniem.



 Zauważyłam, że można ją kupić w różnyc kolorach i cenach. Ja wybrałam kolor biały i zapłaciłam 145 zł + koszy przesyłki. Dziś śmiało mogę powiedzieć, że był to jeden z lepszych zakupów w moim życiu :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. a jesteś przekonana, że to oryginalna lampa? :) bo też mam ten model i z tego co się orientuję to nieco inaczej wygladają te wszystkie napisy i ceny :D chociaż w sumie - jeśli dobrze utwardza to najważniejsze :D też jestem zakochana w hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewności nie mam, być może czytałam pozytywne recenzje o podróbce (wygląd i ceny takie same jak u mnie:)), ale nie zamieniłabym jej na droższą, bo jestem z niej bardzo zadowolona :). Robiłam również przedłużanie metodą żelową i hybrydy innym osobom i wszystkie są zadowolone, rekordem była moja kuzynka u której po 1,5 miesiąca poza odrostem nic się nie zmieniło :)

      Usuń